Ako zvýšiť tržby o 20%

Tržby prevádzky závisia od množstva faktorov ako je umiestnenie prevádzky, vzhľad, personál, sortiment, ale v neposlednom rade aj platobné možnosti. Nepatrná zmena však môže mať značný dopad.

Pokroku sa treba prispôsobiť

Slovensko je jednou z troch najpokrokovejších krajín v možnostiach prijímania platieb a možností platenia. Vzhľadom na životnú úroveň, veľkosť trhu a schopnosť rýchleho prispôsobenia sa novým situáciám, sme akýmsi testovacím trhom pre pre nové technológie, pre západnú Európu.

Pre podniky sa stáva preto potrebné sa novým trendom a požiadavkám zákazníkov prispôsobiť. Mať registračnú pokladňu a prijímať len hotovosť v tejto dobe nestačí. Iste si poviete, že v blízkosti máte bankomat a ak zákazník chce, tak si vyberie peniaze a kúpi od vás. To nie je pravda.

 

Zákazník chce mať pri nákupe čo najväčšie pohodlie

Vy keď si idete niečo kúpiť kontrolujete, či máte hotovosť? A ak nie, tak si idete hneď vybrať peniaze? Daná banka tam nemusí ani bankomat mať a zákazník má často výber u inej banky spoplatnený. Ak odkážete zákazníka, aby si išiel vybrať hotovosť, po ceste k bankomatu sa nadšenie z danej veci, ktorú si chce kúpiť, stráca. Keď už je pri bankomate, hlavu má plnú pochybností, či si má daný tovar vôbec kúpiť, alebo či by nemohol peniaze ušetriť. Veď až tak moc to nepotrebuje a možno nájde na internete danú vec lacnejšiu. Alebo nakúpi u niekoho iného.

Aby sme to potvrdili, hneď pridáme príklad z praxe.

Známeho manželka chcela spraviť radosť svojej mame k narodeninám kúpou prsteňa. Zastavila sa v zlatníctve v nákupnom stredisku. Vybrala prsteň a chcel platiť. Nakoľko nemala hotovosť, chcel zaplatiť kartou. Nedalo sa a predavačka ju požiadala si ísť vybrať peniaze do neďalekého bankomatu. Ako išla vybrať peniaze prebehla okolo výkladu ďalšieho zlatníctva, kde zbadala ešte krajší prsteň. Išla ho pozrieť a aj napriek tomu, že bol o pár EUR drahší, kúpila ho. V danom obchode sa totiž dalo platiť kartou a teda ju nákup nestál ďalšiu námahu, bol rýchli, emočný a bezproblémový.

Ak zákazník opúšťa vašu prevádzku, je malá pravdepodobnosť, že sa vráti a nakúpi u vás. Robte všetko preto, aby jeho návšteva končila nákupom.

 

 

Ak máte záujem o naše služby, neváhajte nás kontaktovať.

+421 944 108 101

info@impo.sk

1

One thought on “Ako zvýšiť tržby o 20%

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Close Cart